faq

Service

Je kan ons bereiken via de telefoon op 085 0600 839, via het contact formulier op de website of gewoon direct via de e-mail op info@topdekzeilen.nl . Als wij de telefoon niet direct opnemen dan bellen wij je terug. Wij zijn dan waarschijnlijk op een haven aan het werk waardoor we even niet kunnen opnemen.
Als onze website de door jouw gekozen dektent als voorradig aangeeft en je bestelt voor 12:00 uur dan gaat je dektent direct mee met de eerstkomende zending. Dat betekent dat je binnen Nederland in het hoogseizoen – Maart tm September - je dekzeil binnen 2-3 werkdagen kan verwachten!
Neem contact met ons op! Stel je specifieke vraag en de kans is groot dat we je kunnen helpen. We spreken dagelijks mensen over hun boten en bootjes waardoor we voor veel zaken een oplossing hebben of een goed idee hebben.
Helaas! Wij zijn geheel ingericht op een online verkoop. Ons magazijn is niet toegankelijk voor particuliere klanten en daarom kan je helaas niet komen afhalen. Bestel dus gewoon direct via de website, de kans is heel groot dat je het dekzeil 1 dag later al binnen hebt!
faq

Verzending

Topdekzeilen vraagt een bijdrage in de verzendkosten van EUR 5,- per bestelling (binnen Nederland). De werkelijke kosten van verzending liggen hoger, maar zo delen we de kosten samen!
Zodra het pakket bij PostNL is aangekomen krijg je van ons een track&trace e-mail. Daarin staat een link naar onze track&trace website om het pakket te volgen.Je kan ook de code uit de e-mail, gecombineerd met je postcode invullen op onze track&trace pagina; https://topdekzeilen.myparcel.me/ .
Topdekzeilen hanteert een verzendbijdrage die afhankelijk is van het afleveradres. Het gemakkelijkst is dat je je aflever afdres invult op onze website tijdens het bestellen, dan geeft de website automatisch het juiste tarief aan. De verzendbijdrage is per order, ongeacht hoeveel dekzeilen je besteld.
faq

Betalingen

JBestellingen via de website kan je betalen via bank overschrijving, iDEAL, Paypal of Bancontact. Welke methodes exact beschikbaar zijn hangt af van het land waarna je jouw bestelling laat versturen.
Als je aangeeft via een bankoverschrijving te willen betalen dan krijg je vanzelf een order bevestiging met daarin de benodigde betaal gegevens.
Als je betaalt via iDEAL, Paypal of bancontact dan kan dit niet omdat je al direct hebt betaald. Als je betaald via bankoverschrijving kan je het gemakkelijkst een nieuwe order plaatsen waarbij je de juiste betaalmogelijkheid selecteert. Wij zorgen ervoor dat de oude bestelling wordt geannuleerd.
faq

Retouren

Als je pakket naar een adres binnen Nederland is gestuurd kan je deze gratis retourneren binnen 30 dagen na aankoop. Het enige wat je daarvoor moet doen is of een RMA aanvragen in je account of als je als gast hebt besteld een mailtje sturen naar info@topdekzeilen met daarin in ieder geval je naam en ordernummer. Dan maken wij de RMA voor je aan. Je krijgt daarna een prepaid retouretiket voor gebruik met PostNL.
Neem even contact met ons op dan kunnen we bespreken hoe we je het beste kunnen helpen.
Verpak de dektent goed en ga naar je lokale postkantoor, verzeker het pakket voor tenminste het aankoopbedrag en verstuur het pakket naar het adres wat op de contact pagina staat. Maak voor of na het verzenden een RMA aan via je account of door een mailtje te sturen naar info@topdekzeilen.nl .
Door middel van ons RMA systeem blijf je op de hoogte maar het is allemaal vrij simpel. Na ontvangst van de dektent doen we een check dat de dektent nog in nieuwstaat is en waarna dat zo is betalen wij het aankoopbedrag terug via dezelfde betaalmanier als dat je had betaald tijdens het doen van je bestelling.
Helaas is het niet mogelijk om dektenten om te ruilen. Daarom kan je het beste een RMA aanvragen en een nieuwe bestelling plaatsen.
Als je jouw bestelling vanuit Nederland terugstuurt naar ons dan betaald Topdekzeilen de verzendkosten via PostNL. Kies je ervoor om via een andere vervoerder het pakket terug te sturen, dan betaal je de kosten zelf. Verstuur je jouw bestelling van buiten Nederland, dan betaal je zelf de verzendkosten naar ons toe.
Na ontvangst van de dektent doen we een check dat de dektent nog in nieuwstaat is en waarna dat zo is betalen wij het aankoopbedrag terug via dezelfde betaalmanier als dat je had betaald tijdens het doen van je bestelling. Dit kan na aankomst ongeveer een werkweek duren.
faq

Specifieke dekzeil vragen

Ja, dat kan tegen een kleine meerprijs! Je kan dit direct aangeven op de bestel pagina van de de 16m2 en BM. Daar waar we normaal uit voorraad proberen te leveren loopt de levertijd bij aanpassingen al snel op naar 3-4 weken.
Helaas, dat gaat niet! Wij stemmen onze gebruikte materialen af op het type boot, daardoor kan het voorkomen dat niet al onze materialen worden aangeboden voor een specifieke boot of klasse.
Ja, misschien wel! Je kan het beste even contact opnemen met ons via info@topdekzeilen.nl . Het is handig als je al wat standard afmetingen van je zeilboot in de mail opneemt.
Ja, dat kan tegen een kleine meerprijs! Stuur even een mailtje naar info@topdekzeilen.nl dergelijke kleine aanpassingen zijn geen probleem, leveren wel wat extra kosten op en een hoop extra levertijd. Daar waar we normaal uit voorraad proberen te leveren loopt de levertijd bij aanpassingen al snel op naar 3-4 weken.
faq

Garantie

Topdekzeilen geeft standaard 12 maanden garantie vanaf de datum van aankoop. Je kan via de e-mail of via je account een RMA aanmaken waarna wij samen bepalen hoe we jouw verzoek het beste kunnen oplossen. Is jouw dektent ouder dan 12 maanden? Neem vooral contact met ons op, vaak kunnen we je toch helpen en omdat we allemaal van zeilen houden doen we daar vaak ook niet zo moeilijk over. #durftevragen

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Of Reset password