Retourneren - gemakkelijk en snel!

Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met uw dekzeil, neem dan deze pagina met onze retour-checklist-voor-zeilers even door, zodat wij jou zo snel als mogelijk kunnen helpen:

  1. Neem contact met ons op via e-mail. Bij voorkeur per e-mail, want op die manier kun je ons een foto (of een paar meer) van het probleem toesturen. Wij kunnen dan gemakkelijk met je meekijken op afstand. Met onze ervaring kunnen we vaak problemen zo al oplossen.
  2. Als het niet direct opgelost kan worden, kan je de dektent naar ons terugsturen via PostNL. Stuur ons daarvoor een e-mail met je ordernummer, zodat we je een gefrankeerd retour etiket kunnen toesturen (klanten met Nederlands afleveradres). Voor onze buitenlandse klanten: stuur het dekzeil voldoende gefrankeerd terug via een reguliere postdienst en zorg ervoor dat het dekzeil goed verpakt is.
  3. Als je de dektent verstuurt, doe een kopie van deze e-mail in de doos. Dan weten wij zodra we de doos openen direct waarover het gaat. Dan kunnen we je het snelst helpen!
  4. Zodra we de hoes hebben ontvangen, controleren we snel of alles in orde is en als dat zo is betalen we je het aankoopbedrag terug.

#easygoing

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Of Reset password